Dåligt med uppdatering

Halli hallå...
Veckan har bjudit på en del spännande saker. Jag lyckades mobilblogga från Vårruset i Måndags, det är jag rätt nöjd med. Känns lättare att uppdatera denna sidan om man kan skicka det som ett mms/sms.
Jag har även haft en lååång dag på jobb för att vi höll i studiebesök, jätteroligt när folk vill komma förbi och se vad vi sysslar med. Det va ett intresserat gäng som ställde massa med frågor och uppskattade rundturen i produktion. Sen har vi haft en after work igår. Eftersom jag skulle cykla själv ut mot Häljarp så ville jag inte låta det bli alldeles för sent innan jag paddlade iväg. Men de andra festade vidare och hade en crazy kväll ;)

Idag skall jag o Micke ut o äta med syrran, perka och ewelin.
Oscar är på dejt med sin tjej ;) hihihih han har blivit sååå stor nu så man hinner inte med längre.

Anyway...

Helgen skall jag försöka vara flitig i trädgården, köra till tippen med trädgårdsavfall. Sen skall ju vår allas Jennifer gifta sig imorrn, så jag lär stå o torka en tår eller två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0