Wow

Wow jag ligger verkligen back med bloggandet.
Vad skall jag skylla på denna gången?
Hmmm... Jo allt med flytten, resor med jobb (både till Strasbourg och Arjeplog), sen stack jag o micke på semester till England och kom hem igår.
Pust!

Det är vad JAG skyller på.

Men jag vill såklart uppdatera om allt som hänt sen sist, inte ska vi missa något.

Huset.
Vi flyttade in Fredagen 26/2
Huset är 108kvm (litet men med möjlighet att bygga ut)
Redo att bo i fast man vill ju gärna putsa upp det lite, nått nytt golv, nytt badrum osv.
Har inte hunnit ta några foton men det kommer, jag har egentligen inte varit hemma något sen vi flyttade.
Jag åkte till Arjeplog med jobb 2 nätter efter flytten.
Så micke fick bo in sig helt själv den stackaren =(
 
Men nu när våren är på gång och trädgården börjar visa sig så blir man mer sugen på att fixa och trixa, och såklart ta foton.
Hege tipsade mig om att ta massa foton på hur det ser ut idag för att ha det efteråt och kunna jämföra.
Smart. Men det är ju Hege, smart är hennes förnamn =)

Jag kan nu meddela att jag inte skall resa på ett bra tag. Jag hoppas på att få andas ut och konstigt nog så har jag längtat efter att få städa huset. Why? Varför kan inte jag vara normal som alla andra?
Iallafall, jag vill ta en storstädning och svabba in allt i luktegott lödder. Och sen EFTER städningen sjunka ner i soffan med en bra bok.



NU skall jag o micke hem till Hege o Mats, för de bjuder nämligen på middag ikväll.
Hege vill ha en fullständig redovisning om hur det va i England, Manchester.
Vi var nämligen inne o shoppade på Primark (en av min o Hege´s favoritaffär)
Så hon vill nog gärna veta allt jag shoppat o så :)

Såklart återkommer jag med mera uppdateringar, jag är ju en annan människa nu, jag är en BLOGGMÄNNISKA

om jag fortsätter övertala mig om det så kanske det slår in?!
 

Kommentarer
Postat av: Hege

Tack för trevligt middagsälskap. Det får bli flera gånger nu som ni bor så nära :o)

2010-03-22 @ 20:34:21
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0