Uppdatering forts.

Mmmm mums nu har jag laddat med energi hemma hos Hege o Mats. De bjöd på middag denna Måndagskväll.
Det blev himmelsk god Spagetti o Köttfärssås med en frisk sallad till. Det passar bra till mitt nya sunda liv.
Sen blev det en kanelbulle till kaffet efteråt *host*

Iallafall, med all denna energi så skall jag fortsätta med uppdateringen.

Jag har täckt in flytten som inträffade för ca 1 månad sen.
Två nätter efter flytten så åkte jag ju till Arjeplog med jobb.
Jag har i ett tidigare inlägg slängt in lite bilder som jag lånat från nätet, men ni kan se hur vackert det verkligen är.Vi åkte iallafall till Arjeplog Söndagen 28 Februari ock kom hem fredagen efteråt, 5/3.

                          

Sen efter en vecka så åkte jag o Micke (i sällskap av 2brödrar till micke och en respektive) till England.
Närmare bestämt New Mills som ligger en bit ifrån Manchester.

Det va ingen lyxresa där man vaknar till hotellfrukost och har spa-avdelningen i källaren, heller inte en solsemester med poolen utanför.
Nej det va en nostalgiresa (Micke är som ni vet engelskman, och brukade resa hit med familjen).
Det va ute på en farm, med tillhörande ladugård och djur. JAG har aldrig varit med om något liknande.
Man kunde vakna av att kossan stod utanför sovrumsfönstret och smaskade i sig gräs, eller varför inte en förvirrad tupp som virrade ute bland trädgårdsmöblerna. Helt perfekt resa, precis vad jag behövde =)
                       
                       
                       

                       
                       



Men säga vad man vill. Borta bra, men hemma bäst. Och eftersom jag har varit bortrest mer än vad jag har bott i nya huset så skall det bli himla skönt att få lov att landa lite och bara bo in sig.


Kommentarer
Postat av: Hege

Verkar ju super-dupermysigt. Och så bara diggar jag fotot av Micke till häst. Snacka om att han ser engelsk ut...

2010-03-23 @ 21:45:36
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0