Träning träning

Förr skrev jag mycket om min träning, detta satte min bror stopp för. Han ringde o sa att det va inget folk ville läsa om. De får dåligt samvete för att de inte tränar lika mycket.

Men nu tänker jag börja igen, för den "åter igen nya" Angeliqa skall träna ofta och må bra!
Så igår tränades det Kick'NBox på jobb. En timmes hård träning. Härligt.
Träningsvärken känner man av idag. Men det stoppade inte mig. Jag skaffade mig ett årskort på Häljarps Hälsocenter och var där för första gången idag.
Jag och instruktören gick igenom ett schema som jag skall försöka utöva minst 2ggr i veckan. Sen vill jag gärna testa lite av deras gruppträning också.

Sen har jag varit hos frisören idag, kom in med halvfjesigt ljusbrunt fult hår.
Efter färgning, två timmar och 800:- senare så säger jag rakt ut: Men detta är jag inte nöjd med, jag ar precis samma färg på håret som när jag kom in.
Så jag skall dit igen - GRATIS.
För just nu sitter jag med samma jävla färg i håret och lite klippta toppar

Inte så nöjd med det just för tillfället kan jag meddela


Kommentarer
Postat av: Hege

Men OJ, jag såg inte alls det på dig i dag. Att du färgat håret altså.... Så det innebär antingen att det verkligen stämmer som du säger, att det inte är någon skillnad - eller så kan det vara fär att jag var lagom upprörd på jobb i dag och inte funderade på hur du såg ut...

Men du är fin i brunt oxå, så det är igen fara på taket :)

2010-03-31 @ 20:11:50
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0