Scrapmässa 28 Mars, 2010

Hoppsansa, va roligt jag har haft idag..... (Inte meningen att rimma)

        

Jag, mum, Hege och min svägerska har varit på Scrapmässa i Hbg idag.
Det var tillsammans med scraproom vi var där, så vi satt och "scrappade" under tiden.
Jag vann en liten scrapsak (inte för att jag var duktig på nått, men för att jag hade tur och de drog min lott)

Se så fint!

             

Jag fick gjort lite grann av mitt hemliga projekt ;) men även denna layouten på mig o micke

             

         (Förresten, inte mitt Japp som ni ser på bilden *host*, jag har ju slutat äta gottis)
                                                  Näsan växer på mig



                             Så här kan det se ut på bordet där man "scrappar"

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0