Linas matkasse

Jag har ju glömt att berätta om Linas matkasse.
Jag har en massa arbetskamrater som har tipsat mig om detta.
Först nu har jag vågat testa det.

Linas matkasse är ett abonnemang på mat helt enkelt. Man får Måndag varannan vecka en matkasse hem till sig med ingredienser, recept, tips till 5 middagar, för 4 personer.
Ja Hege har skrivit lite om det i hennes blogg när hon började med det, se här

Så det skall bli kul att testa, vill ni också testa detta eller läsa mer om det kolla denna länken


                                       

Sen kan jag meddela att denna soliga dag när jag begav mig hem från jobb en stund tidigare än vanligt så upptäckte detta vacka i VÅR trädgård, mysigt va?

               

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0