Glasögon

Då va det dags för mig att beställa glasögon.
Och eftersom jag inte är en slav under alla de fashionabla människor som måste ha ett speciellt märke på sina bågar så kan jag gott och nog beställa några enkla från nätet.
Så till alla er andra där ute som inte är allergiska mot detta - så kan jag tipsa om www.favoptic.se
 
Jag beställde hem 6par glasögon som kom hem till mig dagen efter.
Såklart behöver jag hjälp med detta beslutet.
Så jag tog med dessa på jobb för att få tips och smakråd från mina kära kollegor.
 
Det skulle jag aldrig gjort....
 
Jag har aldrig varit så förvirrad (och det säger en del)
Den ena tycker de första, någon annan säger att jag verkligen inte ska ha dem.
 
Så jag får helt enkelt gå efter vad jag själv tycker.
De skall ju bara precis användas till TV på kvällen och ev. på jobb någon dag om jag är trött i ögonen pga linserna.
 
Så det är ingen big deal....
 
What the hell jag beställer dessa
 
 
           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0