Fredag-Lördagskvällen

Efter att ha slitit med flyttstädning av gamla lägenheten nästan hela Fredagskvällen så tycker jag att min Lördag har varit välförtjänt.

Dagen i detalj:

  1. 08:00 pannkaksfrukost i Lomma
  2. fortsättning av flyttstädning
  3. Lunch hos Gabbe o Bellabus
  4. Hämta Oscar i Glumslöv
  5. Bio (Alice i underlandet)
  6. Mat från Basilika
  7. Hyra film (New Moon) och inhandling av godis o läsk såklart, det är ju Lördag
  8. Myyyyys

Oscar och jag älskade båda filmerna.
Nu blir det bara slappa framför tv:n
Hoppas ni har minst lika trevlig Lördag som jag

                   

                               

                                                        Johnny Depp
                     
                      Är det någon mer än mig som tycker Johnny Depp är lik Elijah Wood ??

                                        
                                                                    Elijah Wood









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0