Börjar jag bli gammal, eller vad händer?

Så idag så la jag upp en plan för vad jag skulle uträtta innan dagens slut.

1: Skaffa tid till synundersökning
2: Skaffa tid till Frisören

Hege som hjälpte mig att komma fram till detta satte själv sitt mission för dagen: Ringa tandläkaren.

Jag lyckades skaffa tid till synundersökningen men inte bara det, jag fick tid IDAG (plus i kanten?)
                                                

Så jag fick det, svart på vitt. Min syn har försämrats från -1,75 till -2,25
Tror det är ett tecken på att kroppen börjar bli gammal? Suck... Det är inte lätt ;)
Enda rätta nu är att skaffa nya brillor och beställa nya linser.

Jag tänkte börja beställa linser från nätet. Har hört att man kan spara rätt mycket pengar på det.
Har ni några tips?

Och på vägen hem från detta så fick jag ringt in en ny tid hos frisören
Så Tisdag nästa vecka ändras det färg igen, wiiiee spännande.
Vad tycker ni att jag ska färga håret till?
                      


Micke tyckte nog bättre om mitt lite ljusare hår, jag också för den delen. Så det lutar lite åt det hållet tror jag.

PS: Hege fick också färdigt sitt mission idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0