Tröttheten själv

Kan säga att jag inte har sovit mycket inatt.
Micke (min älskade micke, så missta mig inte) har lite problem med snarkningar.
Ovanpå allt så är han sjuk nu så han är täppt i hals och näsa. Detta gör så att snarkningarna blir värre.
Så när klockan var 04:00 inatt så gav jag upp efter att ha vaknat om och om igen. Jag tog täcke och kuddar och la mig i allrummet på ovanvåningen. Jag stängde dörren in mot micke och satte in öronproppar. Äntligen lite sömn! Men 2,5 timmes sömn är inte mycket. Absolut inte tillräckligt.
Och efter jobb idag blev det spinning i HELA 60 min. Jag är helt slut i min kropp kan jag meddela.
Då kommer mamma hit med rabarberpaj och vailjsås.....
UNDERBART! Kan mammor bli bättre egentligen?! Nä tror inte det.

              

Pappa kom förbi häromdagen, bara sådär så körde han inom, det gillar jag. Spontana visiter är trevliga =)

Vet ni vad? Nu skall jag nog lägga mig, Micke har handlat 3 liter jordgubbar idag, men efter rabarberpaj så får jag nog säga att sockernivån är nöjd och sömnbristen tar över...

Ses imorrn, ny dag, nya tag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för jordgubbarna!!! Dom var supergoda :)

Jag skulle kommit in o tackar o lämnar skålen igår men jag såg att ni hade besök. Kommer in i kväll istället :)



Kram

2010-06-22 @ 08:10:39
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0