Spinning

Pust o flås. Va och spinnade idag. Känner extrem trötthet i benen. Därför är det rätt skönt att nu ligga i sängen o äta jordgubbar med datorn på magen =) Härlig stil man ligger inne på!

Jag o micke va på banken idag för att prata sparande.
Jag såg hur micke blev blekare o blekare under tiden som hon snackade, hehe...
Man gick därifrån med lite sänkt huvud och kände att man "borde" ha 3 månadslöner på ett buffertkonto, och man "borde" ha ett långtidssparande  och en hel "borden" "måsten" till.
Detta va ju rätt deprimerande så jag piggade upp mig själv med att shoppa Lindas examenspresent
Linda tar Examen på fredag och är efter det sjuksköterska, grattis grattis grattis =)

Men jag kan inte berätta vad som handlats idag (om ifall hon läser detta innan fredag)

Jag passade även på att handla Twilight (bok 4:a) med mig hem.
Jaaaa, jag är Twilightnörd (Team Edward)...
Har läst böckerna och sett de filmer som visats. Men jag hade inte denna boken och har bara läst den på engelska så nu ska den läsas på svenska, hehehe, fan va jag är pinsam!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju skönt att de att den var på svenska iallafall:)



Hoppa ni mår bra! kram

2010-06-10 @ 09:12:35
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0