Mors dag

Igår fick jag firat mamma för Mors dag i söndags.
Egentligen brukar vi inte göra en så stor grej av mors dag, men jag tyckte att jag ville skämma bort henne lite extra.
Så jag hämtade mamma igår eftermiddag (hon hade ingen aning om vart vi skulle).
Sen lämnade jag av henne på Aktiva fötter (http://www.aktivafotter.com/).
Första gången hon fick fotvård =) Och hon uppskattade det verkligen!
Det är så roligt när man kan göra någon annan så glad.
 
Efter att de hade filat o smort hennes fötter så blev det en härlig fika tillsammans med mig och Micke på Gläntans café.
Mamma hade nog en kanondag - Det hade jag med!
 

Kommentarer
Postat av: MUM

Tack Angeliqa och Micke det var en helt underbar dag, det känns fortfarande mjukt och skönt, Micke borde prova det, =))

2010-06-03 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0