Midsommar 2010

Detta året firades det midsommar i Lomma. Och många vet att när jag säger Lomma så är det då Mickes bror och familj som bor där.
Samlades vid 3 tiden på eftermiddagen (soooolig somrig dag). Alla hade med sig sin mat, eftersom det kan vara lite känsligt och kräset med mat på en midsommar. Micke hade med sig traditionel midsommarmat och jag hade med mig gott grillkött med tillbehör.
Jag och Micke hade bakat Vit choklad och lime cheesecake med jordgubbstopping. Den va precis lika god som den låter. slurp!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm...den tårtan fick de att vattnas i munnen haha :)

2010-06-29 @ 07:19:28
URL: http://lindaslove....
Postat av: Linda

Ansolut,låter som en fin fin idé :) Fast jag jobbar hela helgen :( 16-21 på lördag å 7-16 på söndag men vi kan nog klämma in de ändå :) åhh jordgubbar hade vatt gott ida,men eftersom man ska jobba kvällen å börjar redan kl 13 så får de bli nudlar eller rester haha. ha en bra dag,kram

2010-06-29 @ 10:27:56
URL: http://lindaslove....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0