Kväll med grannarna

Nu va det ett bra tag sen jag skrev något, men nu jädrans har jag t.o.m. lite foton att bjuda på.

Efter att micke varit på firmafest (en blöt firmafest) i Torsdags så trallade vi in till grannarna för att umgås lite.
Linda (grannen) satt och ville minnas en dans som hon dansade som yngre, då tar Micke plats på gräsmattan och kör några steg =) hehe Linda svirade upp ur trädårdsmöblemangen för att hålla honom sällskap.
Väldigt underhållande =) hehehe...

Låter bilderna (lite suddiga bara) tala för sig.... ;)


Börjar med att Linda tar o visar sina "moves"


Sen förklarar micke att det är inte så det skall gå till...


Kolla in såhär skall det gå till....




Linda ASGARVAR åt mickes dans hehehe =)  ( hihi kolla in mickes min)
'

NEJ ANGELIQA.... detta får inte hamna i bloggen... EHHHH JOOOO =)



Ari visade istället stolt upp sin "Pekka" =)


Sen tog han dansgolvet o visade micke hur man dansade tjejer till sig =)

Heheheh, micke försöker ta efter...



Vi är båda så glada för våra grannar!
Både dessa och många andra =)



 


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag tror jag döööör,vilka foto :) Aja de bjuder jag på,vi hade skoj som bara den. Även på fotbollsgolfen igår :) Vi e oxå glada för er :)Så perfekt att ha er på ena sidan å åsa å stefan på andra hihi. kramis

2010-06-27 @ 07:36:14
URL: http://lindaslove....
Postat av: Åsa

hahahaha ni e ju inte riktigt kloka!

Vem minns inte alla coola danser man dansade till Mr Vain och dom andra låtarna som gick varmt på mellanstadiediscona :P

2010-06-27 @ 23:41:49
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0