Helgen och ÅRETS FÖRSTA PAKET =))))

Har helt varit bortkopplad från datorn i helgen känns det som. Men Måndag är likamed jobb och jobb är likamed dator, så då blir det lättare att blogga.
I Lördags var jag hemma hos mina föräldrar. De hade en gårdsfest som gick i westerntema (men jag hann aldrig klä ut mig) och de hade tipsrunda, lassokastning och hästskokastning. De bjöd på middag och countrymusik, hehe så det va roligt.

Lite bilder från Lördagen:

 

Sista bilden här är på Micke, han har drabbats av myggattack och ni kan själv gissa var på hans kropp de sitter ;)


Glömde nästan att berätta att Micke, natten mellan Fredag och Lördag sov med snarkgrej som skulle mäta hans snarkningar och sömnrubbningar. Hehehe, så vi hällde i honom lite öl och sen va det bara att plugga in öronpropparna och låta honom snarka på. Hoppas att det gav massa utslag på maskinen så att de gör något åt hans oväsen :)

Jo, nu till det roliga, jag och Micke har fått vår första födelsedagspresent för i år, nämligen en dammsugare av mamma o pappa.
Det är så himla tråkigt att städa o städa men att sen bara se smutsen virvla på golvet. Så mamma och jag handlade dammsugare igår och gissa om jag skall städa nu =)
Roligare att bjuda in folk om man känner att där är lite iordning.
Så nu får jag börja baka upp till kaffebesök =)

Vår fina dammsugare


Kommentarer
Postat av: AnnaB

haha va härligt , emma kom på kvällen till oss i kollo o skröt om att hon vunnit bäst utklädd haha! pussss

2010-06-07 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0