Trevlig överraskning

Igår när jag satt och väntade på Micke i stan så traskade det förbi en söt flicka - Emma !
Såklart slängde jag mig ut ur bilen, för så sällan som vi ses så tar man varenda chans man får för att säga hallå!
Hon var på väg ner till apoteket med lilla Ofelia som va lite sjuker.
Men så när jag kikade ner i barnvagnen så möts jag av världens leende. Hade hon varit bara liiiiite gladare tror jag hon hade spruckit =)
Så fast att det lilla hjärtata antagligen inte mådde så bra, så är hon fortfarande den sötaste och antagligen gladaste flickan som finns!

Såklart hann jag inte med att foto leendet, men hon är lika söt ändå!


Denna lilla sötis skall ha dop 31/7. Och gissa om jag skall dit =)
Skämma bort henne med presenter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah va du e söt!!

Tur jag har dig:)



Har du sett nya vampyrfilmen?

KRAM

2010-07-02 @ 22:36:39
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0