Resultat

För en tid sedan så satte jag ett nytt mirrion/mål för mig själv. Och ni som inte kommer ihåg eller vet vad jag snackar om så kan ni läsa om det i detta inlägget.

Jag skulle från 7/6-12/7 träna minst 3ggr/veckan varav de tre gångerna är att springa 5km.
+ att jag inte fick äta kakor.

Resultatet av detta är följande...
www.funbeat.se där jag och en massa andra är medlemmar, där kan man registrera all sin träning för att lärttare kunna följa den och samtidigt få bra med tips och motivation.

Så enligt min funbeat har jag tränat
Vecka 23 - Spinning, Spinning, Cirkelträning
Vecka 24 - Spinning, Step, Core
Vecka 25 - Spinning, Spinning, Styrka, Spinning, Step
Vecka 26 - Step, Spinning
Vecka 27 - Step, Löpband, Cirkelträning, Aerobics, Spinning

Så som ni kan se (jag vet att ni har lagt märke till det) så har jag inte uppfyllt mitt krav vecka 26 då det bara blev träning 2ggr den veckan. Och ni kan också lägga märke till att jag inte har sprungit 2ggr av mina 3 träningstillfälle/vecka.

Och eftersom jag har funnit VÄRLDENS GODAST recept på cheesecake så kan jag lova er alla att jag har ÄTIT massa med cheesecake.

Men vet ni vad?
Det skiter jag i :)

Vad tycker ni?
Har jag blivit godkänd på mitt mission/mål?




Kommentarer
Postat av: Mum

Du är helt enkelt skitduktig, kram i massor =))

2010-07-15 @ 18:50:00
Postat av: Hege

Du är supergodkänd! Du har verkligen kommit igång med tråningen!!!

2010-07-15 @ 20:35:41
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Mkt väl godkänd ändå,man måste njuta av livets goda oxå :)

2010-07-15 @ 21:03:55
URL: http://lindaslove....
Postat av: Ninis

Herregud, i min värld är du en elitidrottare :)

2010-07-15 @ 23:20:17
Postat av: Åsa

Riktigt flitigt gjort. Bra jobbat!

2010-07-16 @ 00:17:28
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0