Mikael 31 år

Då fyller Världens bästa Mikael 31 år.
Hans första syn imorse var en bukett med röda rosor. Men jag torr inte att han brydde sig värst mycket om det då jag fick sätta dem i vatten efter att han åkt till jobb imorse, Killar alltså... ;)
Men men jag fick iallafall fina blommor på bordet, gäller att vara smart ;)

Idag skall vi ta det lugnt med lite mys och kanske ut i kanot i Saxån :) Tillsammans med god picknick och detta fina vädret så kan det bara bli bra ju!?

Tänkte bjuda på lite foto på Min Micke (Födelsedagsgrisen)

         

                    


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Micke!!

2010-07-19 @ 09:06:44
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0