Fredag 23 Juli

Äntligen Fredag... Men vänta.... spelar ju ingen roll för jag har seeeeemeeeeester =)
Och inte är det bara jag som har semester utan Micke har nu 2 veckors semester, men han kommer ju såklart fixa o dona med annat :/
Men det gör inget för vi kommer ha lite lediga dagar så att man kan ta en tur till tosselilla och kanske helsingör en dag! Härligt!

Men jag hade iallafall en mysig fredag - Lunch på Basilika med kollegorna Hege & Marie som firade att de skulle gå på semester!
Sen en välbehövlig fika med min fina Emma och hennes härliga Ofelia (hon är verkligen en glad och gosig flicka), träffade även Emmas bror Emil (polski), har förstått att han kallas för det ;)

Nästa vecka är det dop för Ofelia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0