Att vara nyttig (läs vidare Daniel)

Så... Nu måste jag ta upp en grej/ en diskution jag hade med mina syskon häromdagen =)

Jag menade att jag va så trött på allt prat om vikt och storlekar...
XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL
1,2,3,4,5,6 kg upp eller ner....

Fan skitsamma.... Ska det verkligen behöva påverka alla på detta sättet?
Ska man inte kunna fråga någon hur de mår utan att de svarar: bra, gått ner 3 kilo =)
Skitbra, verkligen, men jag pallar inte snacka om det vaaaaarjeee gång vi ses.

Jag har semester, jag äter o dricker det jag vill...

MEN........

Då menar min bror att jag är precis likadan.
Jag skrivewr i bloggen om min träning hit o dit och att det är precis samma sak som med vikt och storlekar.

Men jag håller inte med!
Om jag tränar så gör jag det för att må bra ju, eller?
Är jag helt ute o reser?
För isåfall ber jag om ursäkt, isåfall är jag skittråkig att läsa om ju!


Anyway.... Jag gjorde en supergod smoothie imorse
Hallon, anan o lite mjölk, vips så gott det blev

   

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du e duktig :) motion handlar om hälsa, inte vikt

2010-07-21 @ 16:46:14
Postat av: Hege

Jag tycker om när du skriver om träning och så. Men så är ju jag lite träningsfreak för tilfället! Men uuuuups.... fick mig en liten tankeställare just med det där viktsnacket...Jag är rätt jobbig med det va? hmmm :o( skall skärpa mig!

Kram H

2010-07-21 @ 17:10:04
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha,tror alla mer eller mindre pratar om vikt strl å sånt,tyvärr gör man själv oxå de. Men va faen,de e sommar,semester,å då har man iallafall ryggen fri å käka å ha de gott. Man lever bra en gång,1 eller 2 kg hit eller dit kvittar känns de som, men jag håller med,folk som alltid tjatar om sin vikt e ganska tråkiga :)

2010-07-21 @ 21:05:03
URL: http://lindaslove....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0