Ännu ett år!

Så igår, min födelsedag, 26 år... 1 år äldre....
Vad har man lärt sig det senaste året?
Att det är dyrt med hus! Gräset klipper INTE sig själv! Bilen måste fortfarande tankas! Träning och kost i all ära, men var fan är storlek 36? inte i mina byxor iallafall!
 
Men jag har också lärt mig hur roligt det egentligen är att fixa o trixa i trädgården. Och att hur många underbara syskonbarn jag än må ha så är det lika roligt när man får veta att man skall få ett till =)
Och jag har lärt mig att den bästa tiden på dygnet är när jag och Micke pustar ut i soffan om kvällen och somnar i famnen på varandra (dock inte nu när det är så jävla klibbigt o varmt).
 
Det är en balans helt enkelt.
Se som jag har lärt mig det senaste året. Jag kanske tillhör kategorin "vis" nu på äldre dar =)
 
Anywhoooo....
Testade min ålder på nätet (ni vet med vuxenpoäng o så)
Guess what....
Mina 26 år kan hoppa i graven för på nätet så säger de att jag, med tanke på mitt resultat, är 37,7 år gammal
 
So thats it my friend, Jag är GAMMAL....
 
vill ni räkna ut era vuxenpoäng så gå in på www.vuxenpoang.com

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis i efterskott! Själv fyller jag 28 i november =) Vet inte om jag vågar testa den hemsidan, den lär väl säga att jag är 50 eller nåt =)

Ja det var längesen vi sågs, vi sitter mest o degar eller är ute o kör eller nåt. Stefan har ju semester nu.



Det blir döfint med staketet förresten! Duktiga killar ni har =)

2010-07-13 @ 23:00:40
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Linda

Man e bara så gammal som man känner sig. Kroppsligen typ 80 å i huet en 14 kanske haha :) Håller med,tur att staketet inte blev högre :) Men de blev super tjusigt,nu ska man bara komma in i att där står ett staket,kändes lite konstigt haha. Ha en trevlig dag,tror jag ska njuta av sol å bad ida :) Kramis

2010-07-14 @ 06:50:59
URL: http://lindaslove....
Postat av: Hege

Kloka ord :o) Du är klok som en 37,7-åring,,,

2010-07-14 @ 22:48:35
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0