Snusfri - Det lönar sig

Jag kan inte ha missat att berätta att jag för över ett år sedan slutade snusa ?!
Detta ledde till en liten utmaning mellan några på jobb.
6 tävlingsinriktade (vissa mer än andra) gav sig in i denna lek, men det var bara 4 som kom ut som vinnare.
Tyvärr föll 2 bort pga frestelsen.
Vi kammade hem förstavinsten igår med att bli bjudna på middag och bowling.
Jägttetrevlig kväll så över en tychobiff beslöt vi oss för att göra om det hela.
Vi har satt egna mål för oss själva som vi skall ha uppfyllt inom en viss tid.
Mitt mål blev att jags kall springa 5km på mindre än 25 min.
Piece of cake ;)

Summa summarum, det var en mycket msig kväll med trevligt sällskap som slutade på 0:-
Jag satsar stenhårt på att vara en vinnare igen om 1 år.

   

Kommentarer
Postat av: Mum

Med den viljan, kan det bara bli bra, bara du inte börjar tycka synd om de stackarna, kram

2010-01-30 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0