Scrapträff HBG 03.01.2010

Nu kan jag nästan kalla mig för scrapbookare för nu har jag varit på 2 träffar och den tredje träffen är 31 Januari.
Träffarna håller på i 6 timmar (låter mycket, men tiden går så snabbt), de buuder på mat, dricka kaffe och godis.
Sen får man även en "goodie-bag" och har chans att vinna fina saker under kvällen.
Allt detta för 150kr.
Så alla ni som känner er kreativa men inte har hittat en rolig hobby, häng med på detta =)
Ni kan boka in er på Scraproom

Här kommer lite bilder från i Söndags, jag var där med mamma, min svägerska och Eva

   
 

Kommentarer
Postat av: Hege

Jag skall verkligen vara med nästa gång! Va fin din LO är :o)

2010-01-05 @ 19:45:47
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0