Pulka i min ålder?

Nu skall jag försöka få in allt som jag missat, jag som skulle blogga lite varje dag nu när jag var julledig, men icke.
Är det inte konstigt hur man bokar upp varenda dag av sina lediga juldagar?
Men roligt har jag haft iallafall :)
Här kommer iallafall lite bilder på pilkadagen i Glumslöv.
Jag, syrran, syskonbarn och mickes syskonbarn...
Så för att svara på min egen fråga (pulka i min ålder?) Så får jag svara JA...
Jätteroligt, och ju längre upp man vågar åka från, desto roligare =)
Måste ha varit en syn när jag och syster for ner för Glumslövs backar!

   

  

Och såklart när tjejerna får tag i Micke så ska de kamma och sminka honom.

Han är för snäll som alltid ställer upp för småtjejerna =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0