Hur kan man vara på noll redan?

Årets första träning. Och egentligen inte ens det. Jag bojkottade träning hmm tror det va i början av december, eller va det innan Hege? Jag o Hege bojkottade iallafall träningen tillsmamans o frossade i godis, det va den lyckligaste tiden i mitt liv....
Men nu har Hege startat upp igen och är jätteduktig.
Jag ska också vara duktig, så för första gången på länge så fann jag mig själv i träningskläder nere i Haldex-träningslokal. Pust stånk o stön flera gånger om....
Hur kan jag redan vara nere på noll när det kommer till kondition o ork?
Jag VET att konditionen o orken minskar ju längre uppehåll man har, men detta är ju galet.
Jag var helt slut efter en halvtimme.
Och det värsta är att jag måste göra om det igen, 3ggr i veckan ska jag träna.

Jag blir ledsen av det faktum o vill trösta mig med hemmakväll godiset som jag VET är köket, bakom skåpet snett ovanför spisen. Står där o väntar på mig o vill trösta mig över träningsångesten.
Men micke upprepar djävulens ord: Får bara äta godis på helgen...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...................


Kommentarer
Postat av: Mum

Hej vännen, stå ut jag vet att du kan, det är bara det tråkiga vädret som gör det så trist, puss Mum

2010-01-19 @ 14:40:14
Postat av: Hege

Måndag vecka 947, ca kl. 18.00 körde vi Platt mage -Stärk rygg på hotellrummet i Heidelberg. Det var i alla fall den sista träningen för mig innan jag inlädde operation Våga-Vägra-Träna!



Bra att du är igång igen, jag började bli lite orolig för din stackars träningsbag.

Och bra att Micke håller koll på dig och godiset!

Kram

2010-01-19 @ 19:10:38
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: Veronica

Grattis till Huset !=)

2010-01-20 @ 16:00:23
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0