Träning och Scrapbooking

I Lördags fick jag tränat lite på jobb. Där var faktiskt en del människor vilket jag tycker är seriöst en LÖRDAG...
Och eftersom min sambo micke var i Norge för att åka skidor så hade jag hela helgen/hemmet för mig själv =)
Det kan vara skönt ibland, men man saknar dem snabbt igen.
Så jag åkte hem till Hege en stund på Lördagen och åt pizza och spelade Wii Sports.
Jätteroligt =) Men jag måste öva på det...

Och i Söndags var jag på scrapbookträff i Helsingborg, det är min tredje träff och jag kommer fortsätta, tiden springer iväg o man har supertrevligt.
Och eftersom man delar intresset med mamma, svägerskan, hege och Eva så blir det ännu bättre.

Här kommer lite bilder från gårdagen

Denna fina gjorde Hege =)


Kommentarer
Postat av: jessica

Det ser himla skojut! Det kanske man skulle provat!

2010-02-05 @ 22:19:06
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0