Flitig som bara den...

Eftersom jag måste komma ner till 25min/5km så har jag satt in en spurt på att träna.
Så jag skall försöka träna Måndag, Onsdag, Fredag och antingen Lördag eller Söndag.
Detta kommer såklart inte att funka, kommer brista om en-två veckor. Men visst skall man ha mål? =)
Så idag (Måndag) så blev det rätt så bra träning på jobb.

Efteråt behövde jag massa med näring så jag o Micke gjorde Tacopaj med en fin sallad till.
Och för att vara riktigt flitig så bakade jag bröd (ett recept som jag fick från Jennifer)

Skall bli intressant imorgon att få smaka på det.

OM det är gott så slänger jag in receptet till er såklart ;)

Nu väntar sääääängeeeen....

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, ja den e brun om man jämnför med jonas i bakgrunden, hoho=)

2010-02-02 @ 08:24:31
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: um

Det ser i allafall gott ut, så det ser vi fram emot att få smaka......

2010-02-03 @ 08:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0