Dags att flytta!

Så ja... Då sitter man på en kudde i det demonterade vardagsrummet.
I två-tre dagar så har det varit intensiv packning i lägenheten. Mamma har varit en stjärna, har hjälpt till massa.
Tur man har massa personer i sin omgivning som hjälper till =)

Igår ca 22:00 kommer jag på att jag kanske borde äta något till kvällsmat.
Men eftersom allt utom ett glas och en tallrik var packad så var jag glad att kylen var full med gottigheter.
Men allt kräver ju något slags verktyg för att bre macka?
Vad jag har? Fingrar och en sax! Vad kan man göra med det?
Kan man klippa ut en skiva ost ? kan jag dra fingret genom smöret?
Hmmm, nej det orkar jag inte. Vad finns det mer för ätbart?
Jag hade ju som sagt ett glas, jag hade en flaska vin (öppen sen innan), sen hittar jag lite godis.
Så min kvällsmat blev billigt rödvin med choklad och salta pingviner.
Fint ska det va ;)

                            

Imorgon går flytten som sagt, lite otur med två som har anmält sig sjuka... Så jag vet inte riktigt hur många vi blir =/
Men vad ska man göra?
Om det så bara är jag, så skall flytten bli av....

Återkommer (om jag orkar) efter flytt med lite bilder, wiiieeee =)

Nu, skall jag sova till mig lite energi.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Men gek du skulle aldrig skickat det där smst om att det blev inställt ju =/ lite svårare o avbeställa mina tider jag fått imorgon :( men hoppas de går smidigt för er kan komma sen med lite gott till er o se hur fint ni säkert har fått till det :) jätte nyfiken !!kramar

2010-02-26 @ 01:08:11
Postat av: Malin

Här går oxå flyttlasset imorgon. Puh....

Här e det plastbestick som gäller. Och tallrik, ja vi lånar Viggo´s Ikea plasttallrikar. Hahah...

Längtar efter bilder på ert hus. Jag får väl fixa lite på vårt sen oxå.

Kanske vi skulle hjälpts åt att flytta, ja när vi ändå håller på. =)

Kramar Malin

2010-02-26 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0