Alla hjärtans dag!

Hoppas att ni har haft en mysig alla hjärtans. På vår front så var det jag som uppvaktade mikael.
Jag bad honom att inte planera något utan att lita på mig.
Så det blev middag på O'learys (Hbg) och sen bio "Farsan".
Jag kan varmt rekomendera båda...
 
                                             
Efter en stor pappkartong med popcorn så bar det av hemmåt, och micke fick en massage som han uppskattade mest av allt.
Det har blivit mycket jobb för honom på sistone, så stackaren kan behöva vila :)

Och snart så är det dags för flytt. Den 26:e Februari får vi nycklarna till vårt eget lilla hus =)
Gud vad jag längtar

Lovar såklart att slänga in bilder med detsamma jag har dem

Tjingeling....

Oh höll på att glömma - Emma, min fina Emma, skall ha barn i princip när som helst.
Våra tankar går till henne och hennes lilla familj varje dag.
Läser hennes blogg, flera gånger om dan för att se om där är en uppdatering - hur mår hon, känner hon något?
Ni kan läsa hennes blogg här

Senaste bilden på henne....





Kommentarer
Postat av: Emma

Tack söta du!!



Visst ser Jonas ut som en tandpetare sidan om, hoho:)



Hoppas det e bra med er.



KRAM

2010-02-15 @ 21:26:59
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Mum

Fin mage på en fin tjej, kram Emma

2010-02-16 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0