Tävling

Jag är med i en tävling hos Fatima (This Takes), ännu en tävling hos henne jag är med i :)
Där får jag drömma mig bort och iväg och önska mig vad jag vill och kanske kommer tomten med det till  mig!
Jag önskar mig massa

* Att bebisen mår bra och att tiden springer iväg tills dess att vi får träffa honom :)
* Att jag och micke alltid kommer vara lika glada för varandra, får behålla hälsan och har ett rikt liv
(rikt kan vara mycket mer än bara på pengar by the way)
*Att mina nära och kära har det bra

Men detta är lite svårt att lägga på hennes axlar, eller hur?! :)
Så därför önskar jag mig lite egenvård till mig själv. Jag vill känna mig fin nu när kilona ökar och håret ligger platt.
Fatima som också är med barn (1 vecka före mig) är alltid snygg, fräsch och glad... Det skulle jag vilja vara för en dag!

Vill ni också vara med i tävlingen så kan ni gå in på länken och önska er vad ni vill :)


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Söta du vad fint skrivet, jag önskar detsamma för er <3

Håller tummarna för dig nu.. Kram på dig söta ängel :)

2010-12-08 @ 15:42:57
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0