Dag 9 - Min Tro

Min Tro?!

Hmmm, det är en svår en.
Jag vill säga att jag tror på en kärleksfull gud som tillsammans med mina nära och kära, som redan fått lämna jorden står och välkomnar mig till himlen när det är min tur.
Och att man ser perfekt ut, kan äta vad man vill, har alltid mysigt och trevligt och lever bland varma mysiga fluffiga moln som man aldrig behöver strumpor till.

MEN…

Jag har svårt att tro på detta när man läser om allt skit som händer. Jag tror helt enkelt att himlen och jorden finns här hos oss. Vi skapar det själv.
Vi kan ha ett helvete här och nu men också vara i sjunde himlen när allt är så bra som det bara kan vara.
Vi skapar detta själv.



Usch, jag hade mycket hellre velat tro på det förstnämnda :(


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade också velat tro det första, ska nog stanna där i den tanken ett tag!!! Lät så underbart!!!



By the way, var hittar du alla roliga bilder?

2010-12-08 @ 13:38:24
URL: http://lugnahornan.wordpress.com/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Jag förstår dig, detta ämne är svårt för mig. Tror på ett liv efter i himlen typ men hur och vad som är uppe vet jag inte..

2010-12-08 @ 16:28:01
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0