Dag 26 - Mina rädslor

Usch det är knappt jag vill prata om det för man vill ju inte frammana det MEN mina rädslor är att familj/vänner skall fara illa.
Det vänder alltid upp och ner på hela ens tillvaro. Plötsligt så inser man att ens vardagsbekymmer är så små så det är löjligt.
Nu vill jag inte påstå att ens vardagsbekymmer inte är jobbiga, klart de är, allt har ju sitt perspektiv.
Men mitt i stressen så slåss man ner av en nyhet som får en att liksom vakna!
Man vet ju om att en dag så lär det ske.

Andra rädslor man har är att mitt liv med micke i häljarp skall ta slut.
Jag älskar mitt liv med Micke och i vårt lilla hus i Häljarp.
Visst vi har också våra ups & downs men det är ändå vårt lilla liv.
Så det får gärna vara bra för alltid!

Det är väl de största rädslorna jag har sen finns det mindre viktiga rädslor såsom min rädsla för Clowner eller höjder.
Usch, det finns väl ingen som tycker om det?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja Elsas hår växer, vi har till och med klippt henne lite. Bad frisören om en uppklippt page :-)



Hoppas ni får en trevlig nyår!



Åsa

2010-12-30 @ 22:39:21
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0