Dag 25 - En första

En första???
Undra just vad man skall skriva här?!

Jo, jag väljer att skriva om ”En förstaplats”
Alla säger att de Aldrig vinner, men detta kan jag nästa hålla med om.
Det är inte ofta jag vinner så jag tröstar mig själv med att det betyder att min STORvinst väntar därute på mig – Att jag en dag kommer skrapa hem en vinst på flera miljoner :)
Fin tröst va? :)

Sist jag vann så va det på ett Me & I party hos Marie, jag vann ett paket servetter, jättefina.
Men som sagt – Miljonerna väntar därute!

Vad hade ni gjort om ni vann EN miljon?
Jag skulle vilja säga att jag hade investerat i något bra som ger mig en utdelning på flera miljoner, men jag hade först o främst delat med mig till mina nära som behöver det mer än mig.
Sen hade jag lagt undan lite direkt till bebisens konto. Fixat det sista med husrenovering så Micke kan pusta ut. Köpt mig en bra utbildning tills min mammaledighet va över.
Till slut hade jag reeeest. Bara precis slappnat av och inte brytt mig om mer än mig, micke och magen…



Låter inte detta härligt?
Som sagt, vad hade ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0