Dag 24 - Det här får mig att gråta

Innan så grät jag inte alls ofta, verkligen inte.
Det va tom så att folk började störa sig på det.
Min syster brukade skämta om att jag föddes i en Sobril-burk.

Men speciellt sen jag blev gravid så kan känslorna bubbla upp lite starkare än vanligt.
Filmer blir sorgliga och vissa händelser i vardagen (t.ex att inga kläder passar) kan få mig till att bryta ihop kl 07:30 i garderoben.

Hihihihih, efter att ha tillbringat 45 min i garderoben en morgon så sa Micke att vi skulle ut och handla mammakläder till mig på eftermiddagen, men NEJ!!!!!
Jag vill INTE ut och handla kläder med dig….

Måste jag säga att jag va lite känslig den dagen? :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är det märkligt vad tårarna kommer lätt när man är gravid... och det sitter kvar trots att det snart är tre år sedan jag var gravid senast!!! Hoppas allt är bra med er, hela familjen! Kramisar

2010-12-22 @ 10:47:27
URL: http://lugnahornan.wordpress.com/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hhahah 100% normalt!

2010-12-22 @ 11:38:41
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0