Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag gillar den dagen då Micke gav mig ett snöre.
Han sa inget men jag kom snabbt på att det bara va att följa snöret.
Så jag gjorde just det.
Snöret gick runt i hela lägenheten och slutligen ut genom dörren - Ner för trappan - Ut ur trapphuset, in i trapphuset brevid, in till lägenhet där hans föräldrar bor - Runt omkring i deras lägenhet - slutligen ner i en försluten kartonglåda.
Då fick jag försiktigt dra upp snöret och då kom det emellanåt lappar med endast ett ord på.
Det stod något sånt här:

Grattis

Födelsedagen
Älskling
Vill
Du
Göra
Mig
Den
Äran
Att
Följa
Med
Mig
Till
Varbergs
Asian
Spa
?
?
?

Så han hade fixat en weekend på Spa till mig.
Men det va egentligen inte presenten i sig som gjorde mig glad, utan den tiden han hade lagt ner på att fixa allt detta med snöret :)

Jag älskar Micke!

Kommentarer
Postat av: Linda

Denna historian berättade Mike häromdagen när han va inne hos oss,både jag å Ari sa sååå fint gjort. Håller me dig, de e inte presenterna som betyder så mkt utan tiden å tanken folk lagt ner på dom :) Kram på dig

2010-12-16 @ 09:15:17
URL: http://lindaslove....
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Awwwwwwwwww vad gulligt!!!

2010-12-16 @ 17:26:44
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0