Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar, ojojoj...
Det finns massa att skriva om i detta inlägget men samtidigt inget.
Folk har förundrats över om jag har mål/drömmar/måsten i livet...
Och mitt svar har alltid varit att jag är så nöjd med hur jag har det. Jag är tacksam över allt jag har.
Däremot så finns det såklart en massa saker jag önskar mig eller drömmer om.
Men det är inte stora drömmar som att vakna upp som rockstjärna, eller blir guldmedaljör i nått jättebra, skriva en bok eller kunna resa jorden runt själv i en eka.

Jag drömmer om den dagen jag och micke blir en familj, det dröjer inte länge till :)
Jag drömmer om att vi skall bli färdiga i huset och kunna pusta ut och vara nöjda
Jag drömmer om att jag med mina nära och kära skall få behålla vår hälsa och må bra
Jag drömmer om att jag skall trivas på jobb och aldrig ha ont i magen av att behöva gå dit

Självklart drömmer jag också om att vinna massvis med pengar så att det inte behöver vara ett bekymmer för oss att hitta på saker ihop.

Men det är bara ett plus i kanten, först o främst så drömmer jag om allt det andra jag skrev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0