Dag 13 - Den här veckan

Denna veckan, ja förutom en massa renoveringsprojekt på gång så har det varit annat mys på gång.
Tisdags var vi hemma och åt god mat hos svärföräldrarna – Mumsisch!
Onsdag var jag på bowling och middag med några kollegor – mycket trevligt J:)
Torsdags var vi o hämtade vårt badkar, som vi dagen efter fick lämna tillbaka för en stor skada på kanten, typiskt!
Fredags var en helt vanlig mysfredag utan någon stress och måsten
Lördags så hade vi glöggprovnings-dag/grilldag, men det slutade inte riktigt som jag hade förväntat mig.
Söndags var det frukost i Glumslöv hos syster och då kollade vi också på Eclipse som går att hyra nu :)
Oscar (systerson) har längtat flera månader på att få se denna filmen :)

Lite bilder från glöggkvällen /eller i alla fall vad vi testade för glögg (jag drack julmust - såklart)


Lucia Choklad Glögg


Herrgårds Lakrits Glögg









Blossa Starkvinsglögg 


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Tråkigt det där med badkaret. men bra att ni såg skadan i tid!! Fina bilder :D

2010-12-13 @ 14:03:05
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0