Semestern är nu slut...

Jepp det stämmer, semestern för mig är nu slut för detta året.
Vi längtar redan till nästa år!

Jag kan erkänna att det iallafall är rätt skönt att komma tillbaka till verkligheten, rutiner, tider.
Sköta allt med att äta regelbundet, gå upp i tid, lägga sig i tis, träna emellanåt...m.m...



Så idag blir det Spinn/Core.
Min kära sambo och hans bror hänger med o svettas litta!

Semestern har varit riktigt trevlig.
Har spenderat de flesta dagarna med frannarna, vilket jag har tyckt varit skoj...
Kommer väldigt bra överrens =)



Sen var det bröllop i helgen, ingen mindre än min bror Daniel och hans numera fru Linda!
Skall snylta bilder från de andra gästerna då jag inte har en fancy kamera =/
Lovar att det kommer upp både här och på facebook då!

Känns oxå bra att komma igång med mitt bloggande igen, inte för att jag tror det sitten en massa folk som lider över detta och gråter över deras tangentbord varje dag då besvikelsen tar över!
Nej, men för att det är rätt trevligt att slänga in bilder, minnen och ösa ur sig en del tankar och funderingar.

Alltid roligt att gå tillbaka och se vad som förgyllt mitt senaste år!

Så mina vänner (om ni fortfarande är därute och orkar läsa min blogg) jag lovar att det skall komma uppdateringar, bilder m.m.


Kommentarer
Postat av: Linda

å vi e lika glada för er,har vatt en kanon semester :)

Jag sitter å gråter vid tagentbordet när här inte kommer några uppdateringar,så nu kan jag torka dom å va glad igen hahahaha :)

2010-08-10 @ 09:19:21
URL: http://lindaslove....
Postat av: Nina

Jag gråter inte, men jag har saknat inläggen :) Keep it up.

Du förresten, du har vunnit en mjukglass i min blogg när du gav mig ett M, ett J och sen blev det en MJUKGLASS hahaha. Kram

2010-08-10 @ 13:04:54
Postat av: Jessica

Tack så mycket!Kramiz

2010-08-10 @ 18:41:35
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Mum

Äntligen är du igång igen, ska torka bort snörvlet från tangenterna, puss

2010-08-16 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0