Jodå, nädå så att EHHHHH

Detta är en replik som Micke HATAR att jag säger...
Han menar att det är opassande och att folk kan ta illa upp!
Jag däremot älskar den repliken... JODÅ, NÄDÅ SÅ ATT EHHH...

IDAG, Eller rättare sagt igår, kan jag säga er att det är läge för den repliken...
Likaså -
whaaaaaaat?
hell yeah!
ooops
men, tänk om!?

Fortfarande min o mickes första arbetsvecka, och vi är väldigt överrens om att hösten behöver små milstenar, saker att se fram emot för att förgylla det mörka, kalla höstvädret som faktiskt är på väg in!

Milstenar kan vara allt ifrån himmel o hord, sålänge det är något kul att se fram emot.
Exempel:
* Mysig bio (popcorn är ett MÅSTE)
* Burra ner sig framför tv:n med täcke, flanellpyjamas och varm oboy
* Spelkväll med kära vänner
* Spännande middagar med familjen, testa nya recept med varandra
* Köpa in massvis med olika tesorter, bara för att man känner för det, på kvällen har man te-provning
* Konsert
* Ta på sig regnkläder och gå ut i regnovädret. Hoppa i pölar

Ja det finns massa, hitta på era egna och skriv ner dem. Se till att få testat/gjort allt under hösten!


Kommentarer
Postat av: Linda

vet du vad,jag trodde aldrig jag skulle sä detta,men jag ser framemot hösten :)

tända ljus,inget ångest för att man sitter inne,alla små lampor man tänder. tror detta blir en undervar höst ;) kramis

2010-08-11 @ 08:02:55
URL: http://lindaslove....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0