Uppdatering

Nu får det vara dags för en liten uppdatering igen.
Sen sist har jag hunnit med mycket tycker jag.
Det har blivit ytterligare påskfirande hos mina svärföräldrar.

                      

Jag har varit med min modigaste väninna till frisören för att raka av hennes hår.
Jag har köpt brädspel i en nyöppnad butik i Lund som bara hade en massa spel, härligt.
Så jag ska lära mamma det nya spelet, sen jävlar ska det spelas. Det heter Caracasonne.
                    
Och på detta har det blivit mycket träning, förlåt LAGOM träning och såklart massa gottis
 
Tapeten i vardagsrummet sitter fortfarande, en del iallafall. jag försöker ta lite då o då. men nu börjar det bli dags att bli färdig tycker jag. Ner med tapeten bara och upp med den andra, det skall väl vara lika lätt som att säga det?!
 
Nu måste jag bara hitta vad jag vill ha för tapet också. Har försökt googla en massa, men faktiskt har jag inte hittat så mycket. Tips någon? Emma, du brukar vara en jäkel på det där med heminredning, kan inte du hjälpa mig med detta?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

OHHHH VARNING! Carcason är beroende framkallande. Sen finns det expantioner. Vi har 5 expantioner och det är så mycket regler att man blir yr i huvudet. Lycka tilL!

2010-04-13 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0