Söndagen

Min Söndag har bjudit på en massa trevligheter men jag har även passat på att vara lite nyttig.
Och med nyttig menar jag INTE träning utan att jag har gjort en massa bra Måsten grejor som man aldrig annars får tid till.
Så Dagen började med frukost hos mna föräldrar, där träffade jag även min Farbror o Faster som väntar på att få åka iväg på sin semester i Borneo. Hoppas de får lyfta snart...
Sen drog jag, mamma o Moster till Väla för att handla lite scrap-grejer.
Men det som jag kommer från nu är ett besök hemma hos Emma, jag har äntligen fått hälsat på henne och Underbara Vackra Ofelia. Jag har smält fullständigt.

   

  

Jag har nu gjort sista måltiden av Linas matkasse, och det va det vegetariska alternative, men det va ingen höjdare, men ni ska ändå få en bild på det.

OCH så kan jag meddela att jag ska testa en helt ny grej, för mig. Något jag alldrig har testat innan.

Jag skall vara fri från gottis, kakor och efterrätter i EN MÅNAD.....!

Detta startat imorrn så det gäller att passa på idag, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0