Linas matkasse


Första leveransen av Linas matkasse har kommit äntligen och först ikväll så har vi tillagat vår första rätt.
Det blev lättpanerad kyckling och apelsindressad chévresallad med tranbär och pumpakärnor.
Egentligen skulle jag ha tagit bild och visat upp på bloggen, men vi var så hungriga så vi klarade inte av att vänta. Men det va gott, och vi är mätta =)
Imorgon vet jag vad jag ska äta till lunch, wieehhh

Så här lycklig blev Micke i Tisdags när leveransen med mat kom till vårt hem....
                 
                                                   


Sen får jag passa på att meddela att min kära vän/kollega Marie är nominerad till kvällens Idrottsgala i Landskrona. Som årets eldsjäl, kan det bli bättre?
Så vi håller alla våra tummar för henne. Jag fick vara med och göra henne fin inför kvällen =)
Men det behövs ju knappast med en skönhet som Marie.....

                       

                       

                       

 


Kommentarer
Postat av: Hege

Håller alla tummar och tår för Marie i kväll!!!!! Vi hade förresten lövbiffen i kväll. Så smarrit :)

2010-04-09 @ 20:01:13
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0