Jag kommer aldrig vilja springa

Folk säger / alla säger att man ska ge det lite tid sen är man FAST i träningsberoendet.
Men det e fan lögn (ursäkta språket)...
Hur jag än gör så är det fruktansvärt svårt att få ut mig till att springa. När jag väl gör det så går det bra, men jag HATAR det... Tunga ord tycker vissa, men nej, jag har funderat på det och kommer fram till samma åsikt om o om igen. Vad ska man göra? Och idag är min första dag utan gottis/efterrätter/kakor på EN MÅNAD....
Hur skall jag klara det?
Åhhhh, tråkigt inlägg, men det är sanna ord från en gottissugen latmask!

 

hehehe hittade denna gamla bilden =)


Kommentarer
Postat av: Hege

Klart du kommer gilla att springa sen! Springa är kul! Springa är skönt! Springa är nyttigt! Och framförallt så måste du springa för att slippa betala middagen i december.....



Har du plockat ut piersingen forresten? Har inte tänkt på den på ett tag...

2010-04-19 @ 20:46:25
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0