Hej igen

Jepp, blev en paus där.... Ingen anledning denna gången heller!

De senaste dagarna har varit aktiva.
Micke har kommit hem från Spanien, han va fast därnere pga askan
Jag har varit med jobb i Ystad, dock jobbrelaterat, men det va trevligt =)
Jag har 8st akupunkturkulor  i mitt högra öra (mamma är helt maniskt)
En ny omgång av Linas matkasse har levererats, med massa smarriga recept
Storstädning i huset
Cykling fram o tillbaka från jobb
Grillning/minipartaj med kära vänner
Var på tippen för första gången i mitt liv (ENSAM)... shit alltså
Städat/skurat/skrubbat uterummet och satt dit lite utemöbler
Träning jobb (Kick'N Box)
Solat - Äntligen så har jag solat.

   
 


Micke satte ju stopp för det ett tag, eller han bad mig att inte sola för mina leverfläckar trillade typ av.
Men idag har jag som sagt solat. Helt underbart skönt, Som ny människa efteråt.

Sen det roligaste av allt så har vi haft möhippa för en av mina kära kollegor på jobb.
Jennifer skall snart gifta sig och vi fick firat henne innan, härligt!

        

Idag har min mammy varit här och vi har fixat en massa i trädgården medans micke styrde upp en del i vardagsrummet. Teamwork eller vad?
Och mamma överraskade mig med massa fina presenter =)
Både från henne och från min moster!

 

 

Ibland leker livet rätt bra =)


Kommentarer
Postat av: Hege

och i dag så skall vi träna step :)

2010-04-28 @ 17:55:02
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0