HEEEEEEEEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!!

jag kan inte tillräckligt säga hur mycket jag har längtat efter denna helgen. Inga jobbiga måsten.
Imorgon är det frukost hos syrran, sen ska jag få träffa min bror och familj. Härligt....
Sen skall jag på scrap-kväll hos Hege. Det blir massa klippa & klistra med pizza o gottis. Söndag har jag INGET inplanerat så då ska jag få småfixa i huset, så underbart!
Och slutligen, IDAG - ska snart hem till mina föräldrar o umgås lite, sen ska jag hem till Gabbe m. familj o mysa lite =)

Kan det bli bättre?

     
Linda & Holger                                    Algot                          Daniel & Holger

   

Ewelin, jag o Oscar                         Perka                                Camilla


   

          Patrik                                        Gabbe                             Bella


                                     
                                    Pappa                              Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0