Frisyrer

Jag har en underbart rolig App till min Iphone som heter OldBooth+
Det är en massa gamla frisyrer som man kan klippa in sitt ansikte till. Verklig underhållning..
Så gårdagskvällen spenderade jag med att klippa in mitt ansikte till de olika frisyrerna och självklart vill jag dela med mig av detta till er. Ni skall ju såklart få ta del av detta med hehehehe.....

                    

Så vilken av dessa passar jag bäst i?

Den näst sista av dessa är en kopia av min Farmor tycker jag, Syster Camilla håller med!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja allt klär ju en skönhet:)



Tack själv. Det va jättekul att träffa dig. O tack för de fina presenterna!



Puss o kram

2010-04-18 @ 21:01:42
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag gillar rad 4:a, den bilden med hatten.



Kram

Marie

2010-04-20 @ 15:16:53
URL: http://emiliasaxne.blogspot.com
Postat av: camilla

Alltså helt ärligt på vissa kort är du skit lik mej... skrämmande! o jaaaaaaaaa du e jätte lik farmor :)

2010-04-26 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0