Fredag

Så då sitter man tillbaka i sin TV-soffa. Det är rätt skönt faktiskt. Fast att det är bombnedslag hemma just nu med tapetremsor o rivna väggar lite varstans så är det skönt att vara hemma.
Jag tog en tur om mina kära föräldrar för en kopp kaffe och trevligt sällskap. Sen körde jag hem till min fina Gabbe. Alltid trevligt att sitta där o flabba. Och Underbara Bella blir sötare o sötare för varje gång jag träffar henne.

Hon älskar tv och märker inget annat om hon tittar på film.
  

  

                              Lite uppmärksamhet fick jag =)
                        Men bara för en stund, sen va det tv:n igen

  

  
               Sen är hennes föräldrar rätt trevliga också =)
  
  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0