Tjejmilen 2009

Det har varit mysko på denna sidan nu i några dagar, segt som fan att få upp sidan osv. Så det är faktiskt det jag skyller på med tanke på att jag inte har uppdaterad sen i Söndags.

Men jag tänkte berätta lite om Tjejmilen 2009 som ägde rum i Stockholm förra helgen.

Jag, Hege, Linda och Josefin åkte upp med bil och stannade såklart till vid Godisflygplanet för atthandla massa godis. Inte för att vi VILLE ha godis, utan för att man måste ha det för att köra så långa sträckor (håller en vaken), eller det är iallafall det jag skyller på. (Någon från min Viktväktargrupp läser kanske detta ju).

Väl uppe i Stockholm så hann vi bara upp med grejerna till rummet ( där Jennifer väntade), slängde i oss ett glas vin för att fira helg och det faktum att vi var i Stockholm.
Sen ner till O´Learys för middag.

Lördagen blev det lite shopping (nagellack)
Jag vet, jag va helt kass på att få shoppat, men om sanningen ska fram så sparar jag energin o pengarna till nästa helg då jag ska till Ullared =)
Vi avslutade med middag och Sommarkrysset på Gröna Lund.
Sen fick vi åka tillbaka till hotellet för att ladda inför Tjejmilen som skulle plågas igenom under Söndagen.

På Söndagen hade jag ont i magen, spyfärdig (kan det vara svininfluensan på gång tänkte jag! Kanske bäst att avstå från Milen. Man måste ju tänka på hälsan). Alla ursäkter som far i huvudet på en. Man kommer på 1001 anledningar till varför man INTE skall springa, medans man på ena handen kan räkna anledningarna till varför man SKA springa. Och visst fan springer man. Så de få bra anledningarna som rösta för att man skall springa väger då mer än de 1001 andra anledningarna.

Så jag sprang och jag sprang på 59:27 (Under timmen för första gången).
Tjoohoooo =)




Kommentarer
Postat av: Hege

KANON-insats på tjejmilen!!!! Grattis än en gång!

Och vet du va? Vi skall oxå till Ullared på lördag. Hela klanen - så vi ses säkert i en strumplåda :o))

2009-09-06 @ 20:07:28
URL: http://hegejonsson.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Hade du inte tagit foto under tiden hade du varit under 59... ;-)

Skitbra jobbat!

2009-09-08 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0