Min syster

Jahapp.... Jag pratade med min kära syster Camilla idag och hon är tydligen besviken/ledsen över att jag "glömt" henne i inlägget om kräftskivan. Så jag lovade henne att hon skulle få ett helt eget inlägg idag =) 
                      
                                          
                      
Min syster Camilla är 7 år äldre än mig. Vilket aldrig har hindrat oss från att umgås som kompisar.
Det tidigaste minnen jag har från syrran är några lekar och bus som vi höll på med. T.ex när hon höll mig nere och använde min fot som gitarr (kittlade fruktansvärt mycket), eller när hon frågade mig vem som var bäst och jag skrattandes svarade någon annans namn, då visste man att hon skulle kittla mig en massa =) Det va på den tiden jag ville ha all min systers uppmärksamhet. Sen kom det en tid då JAG ville ha egentid, leka med mina barbie's och man hade kompisarna hemma o så. Då minns jag att min syster har sagt att jag band fast en My Little Pony i änden av mitt hopprep, sen viftade jag den i en cirkel ovanför huvudet på mig och hotade att om hon kom närmre så skulle hon få den i huvudet (Vilket hon fick). Sen kom det en tid igen då HON ville ha egentid, men jag envisades med att störa, kom in på rummet när hon hånglade med sin kille, ville leka med henne när hon hade sina tjejkompisar på besök. Det jag minns bäst med min syster är nog när jag var så allergisk och sjuk en natt. Då fick jag sova i hennes säng och hon låg och kliade min rygg hela natten.

Hmm, nu när man listar upp allt och får skriva ner det så inser jag en sak...
Min syster är ju kanonbra.
Och i Måndags stod hon och lagade fläskesteks middag till mig o micke bara för att vi var sugna på det.
EN MÅNDAG!....

Hmmm... Betyder detta att jag måste lämna tillbaka hennes blommor som jag tog igår?

HELVETE!.... Jag får nog bara inse att det är så läget är.
Och när jag lämnar tillbaka dem så ska hon få en STOR kram
                                           

Kommentarer
Postat av: camilla

hmm nu kan jag ju inte vara arg längre.... jag älskar dej min underbara lilla syster yster !!!! men blommorna SKA tillbaks !!!!!!!!!

2009-09-23 @ 21:30:22
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0