ViktVäktar soppor

Finns det något godare än soppa nu i höstmörkret?
Jag har fastnat för ViktVäktarnas soppor, som är hur goda som helst.
Passar utmärkt till lunch och ger bara 2 points.

Så idag efter att jag kom hem från jobb (18:00, länge sen jag jobbade så sent) så tog jag på mig träningskläderna och stack ut o sprang. Snabbt hem och duscha kallt! För sen snabbt iväg till Kvantum för att handla lite inför veckan. Nu när man är gräsänkling så får man bunkra upp med färdig soppor och nudlar, hehe...
Så väl hemma igen så blev det ViktVäktarnas Gulaschsoppa med knäckebröd och en god smoothie till efterrätt =)
Nu sitter jag med datorn i knäet till ett avsnitt med våra Hollywood fruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0